De weg naar de klant - kwaliteit onderweg

De weg naar de klant is altijd interessant.

Bij sommige banen weet je elke dag waar je naar toe gaat. De weg ernaartoe is elke werkdag hetzelfde, de deur zit elke dag nog op dezelfde plek, en je weet vaak al waar je terecht komt. In het werk als consult verschilt dit nogal, vooral bij nieuwe klanten. Soms lijkt het op de beveiliging van Schiphol, soms voelt het als op bezoek gaan bij familie (‘’Loop maar achterom’’). In het kader van food defense is het belangrijk dat ongewenste bezoekers worden geweerd. Bij het begin van het bezoek begint deze controle al. Ook dit verschilt weer bij veel klanten. Hier komen twee spreekwoorden op om het verschil te symboliseren: ‘’Bij ons staat de deur altijd open!’’ en ‘’Blaffende honden bijten niet.’’. Naast de entree is de weg naar de klant toe soms ook een uitdaging. In alle omstandigheden gaan wij de weg op en valt onze mond soms open van verbazing en kunnen er groots van genieten. Daarom zijn wij dankbaar dat onze klanten ons steeds weer gastvrij ontvangen.

BAST KWALITEITSBEHEER

Bast Kwaliteitsbeheer startte in 1997 vooral als een regionale dienstverlener. Naast een landelijke dekking (we hebben klanten in alle provincies van Nederland) opereren we sinds een aantal jaar ook internationaal met opdrachtgevers in Zwitserland, Portugal, Wit-Rusland, Litouwen, Rusland, Uruguay, Oekraïne en Taiwan.
Voor Bast Kwaliteitsbeheer is dit mede tot stand gekomen door het netwerk wat in de afgelopen jaren is opgebouwd.

SOCIAL MEDIA

Deel uw gedachten en ideeën met ons en doe een stap voorwaarts in kwaliteit.

 

CONTACT

Krimweg 74A
7351 AW Hoenderloo
Nederland
info@kwaliteitsbeheer.nl
+ 31 6 252 31 701

Dutch NL English EN